آنتیـ.گون

پراکنده نویسی یک ضدقهرمان...

آنتیـ.گون

پراکنده نویسی یک ضدقهرمان...

سزاواران



تاریک ترین و خوفناکترین جای جهنم برای کسانی است که در زمان بحران ساکت اند .

                                                                                              دانته - کمدی الهی




نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 08:57 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مریم و سعید و سروش شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 10:08 http://saghf.blogsky.com

نامه مشترک خاتمی و موسوی به شاهرودی
دستگیری این شخصیت‌ها و افراد که قالباً نقش فعال و مؤثری در خدمت به مردم کشور و جلوگیری از خشونت و رفتارهای غیر مدنی دارند نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه موجب تخریب افکار عمومی و تشدید نگرانی و ناآرامی‌هاست.
میرحسین موسوی و سیدمحمد خاتمی در نامه‌ای مشترک به آیت‌الله هاشمی شاهرودی از وی خواستند تا نسبت به خاتمه دادن به وضعیت نگران‌کننده و تحریک‌آمیز کنونی و جلوگیری از برخورد خشونت‌آمیز با مردم و آزادی دستگیرشدگان، هرگونه اقدام و مساعدتی را که میسر است، مبذول کند.

به گزارش ایلنا، متن نامه مشترک میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی خطاب به رییس قوه قضاییه به این شرح است:
بسمه تعالی
حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، ریاست محترم قوه قضاییه
با سلام و تحیت
افزون بر مکانت قوه قضاییه و محوریت آن در دادگستری و تامین عدالت و حقوق مردم و حسن توجه جنابعالی به حقوق شهروندی و مواضع منصفانه شما در قبال مسایل جاری قضایی سبب می‌شود که در باب قضایای نگران‌کننده روزهای اخیر از جنابعالی درخواست رسیدگی و پیگیری عاجل و اساسی است.
در فضای اجتماعی امروز شاهد حضور مردمی هستیم که احساس می‌کنند در حق آنها جفا شده است و در اعتراض خود رفتاری کاملا مدنی را نشان می‌دهند.
طبق گزارش‌های متقن برخوردهای خشونت‌آمیز با اجتماعات و افراد عادی و نیز حمله به مجتمع‌های مسکونی و منازل مردم به جرم اینکه اعتراض خود را با ذکر مبارک الله‌اکبر نشان می‌دهند و ضرب و جرح زنان و مردان وتخریب ساختمان و ویران کردن و مسایلی صورت می‌گیرد که با هیچ یک از معیارهای قابل قبول جمهوری اسلامی سازگار نیست و نتیجه‌ای جز بدبینی جامعه به نظام نخواهد داشت.
علاوه بر این تهاجم به دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویان عزیز و ضرب وشتم و دستگیری جوانان از دختر و پسر مزید برعلت شده است. مستحضرید که در چند روز گذ شته موج دستگیری‌ها بدون رعایت موازین قانونی چهره‌های شاخص سیاسی و اجتماعی و متعهدان مردم، تهران و شهرهای مختلف را در برگرفته است.
دستگیری این شخصیت‌ها و افراد که قالباً نقش فعال و مؤثری در خدمت به مردم کشور و جلوگیری از خشونت و رفتارهای غیر مدنی دارند نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه موجب تخریب افکار عمومی و تشدید نگرانی و ناآرامی‌هاست.
متاسفیم که اقدام‌های تشنج‌آمیز و در پی آن برخوردهای خشن ماموران احیانا به کشتار نیز منتهی شده است. بدون تردید ایجاد چنین تشنج‌هایی از موارد مشکوکی است که ساحت مردم بزرگوار که رشد و رفتار مدنی خود را از جمله در راهپیمایی شکوهمند روز دوشنبه نشان داده‌اند از آن بری است. ما همواره مردم را به قانون و نظم و آرامش دعوت کرده‌ایم و در این زمینه از جنابعالی نیز استمداد می‌کنیم.
از آن جناب می‌خواهیم که بر حکم مسؤولیت شرعی و قانونی و نیز احساس مسؤولیتی که در دفاع از حقوق شهروندان دارید نسبت به خاتمه دادن به وضعیت نگران‌کننده و تحریک‌آمیز کنونی و جلوگیری از برخورد خشونت‌آمیز با مردم و آزادی دستگیرشدگان، هرگونه اقدام و مساعدتی را که میسر است مبذول نمایید.
میرحسین موسوی، سید محمد خاتمی

رحیمیان شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 13:25 http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد